2014. június 21., szombat

4. rész

Szeptember 2., kedd
különös lény 




Reggel, amikor megérkeztem a suliba, Levi rögtön rángatott is a titkos helyünkre.
-Valamit mutatnom kell.-közölte-lj láthatatlanná!
 -Semmi- mondtam és át is változtam és ekkor észrevettem valamit, ami nem volt ott.- Levi, ők kik?- kérdeztem. Nagyon fura kis lények voltak, pici szárnyakkal az oldalukon. kicsit átlátszóak, olyasmik, mint a szellemek. Olyan volt a fülük, mint egy cicának és nem voltak nagyobbak egy focilabdánál.
- Hát, az egyiket úgy hívják, hogy Tony, de a másikat nem tudom. Reggel, mikor láthatatlanná változtam, akkor találkoztam vele.- Tony érdeklődve nézett  felém.
- Te ki vagy?- kérdezte kissé rekedtes hangon.
- A nevem Fanni és egy különleges képességekkel rendelkező ember vagyok.De te mi vagy és  hogy  kerültél ide?- kérdeztem.
- Én egy démon vagyok és akkor születek meg, mikor egy olyan ember, mint te vagy rájön arra, hogy igazából nem véletlen, hogy ilyen furcsának született. Mindenkinek van egy saját démonja. Én Levi démonja vagyok.
-Akkor gondolom te pedig az én démonom vagy.- mondtam a Tony mellett lebegő  kis lénynek, aki egyébként nagyon édi volt.- Mi a neved?
-Vonnie.- válaszolta halkan.
-Az nagyon szép név. Egyébként nektek démonoknak van valami különleges képességetek?
- Tudjuk az időjárást irányítani.
-Az jó.Innentől kezdve mindig velünk lesztek?
-Igen, az a feladatunk, hogy vigyázzunk rátok, vagyis a titkotokra.
- Akkor apáéknak is vannak ilyen "őrzői"?
-Igen, mivel ők is tudják, ezért nekik is vannak. Az ő nevük Trudie és  Buck.        .
Hallottuk a csengőt, úgyhogy bementünk a terembe. Törivel kezdünk.
-Mindenki leül a helyére, Kis Fanni felel.- mondta köszönés nélkül.
Na ne már..
-De miből?-kérdeztem.
-Hát a tavalyi anyagból.
Ja az már más.
-Hát akkor kezdem is a magyarokkal. A magyarok a Tordai hasadék...-itt megálltam, mert nem tudtam tovább. Ekkor váratlan segítségem jött, ugyanis valaki súgott, aztán a  hang irányába néztem és megláttam Vonnie-t a tanári asztalnál. Nemes egyszerűséggel felolvasta nekem, ami a könyvben volt.-Szóval a Tordai hasadék bal lábától elindultak át Etelközön és 895-től 900-ig elfoglalták Magyarországot.

Így, hogy Vonnie segített, ötös (!!!) lett a feleletem. Megígérte, hogy innentől kezdve mindig fog. Na ki a mázlista? Één. :-)

Szünetben Levivel, Tony-val és Von-nal elvonultunk a szokásos helyünkre és én meg Levi átváltoztunk.
- Ti démonok tulajdonképpen meghaltok, vagy halhatatlanok vagytok?
- Akkor halunk meg, amikor ti.
- Értem. De nektek kell valamit is ennetek? Vagy kell aludnotok?
- Elég fura dolgokkal, felhőkkel táplálkozunk. Mi is alszunk.
- Rendben, akkor készítek neked otthon egy kis ágyat.
- Köszi, ha anyukád bejön, majd elbújok a takaró alá.
- Ez jó ötlet.

Otthon egy kartondobozt átalakítottam Vonnie-nek és csinosan berendeztem neki:találtam egy kis "takarót", meg volt egy mini párnám is. Aztán behívtam magamhoz és megkérdeztem, hogy megfelel-e neki.
- Igen. Nagyon jó és puha.

Bepakoltam másnapra,  aztán lefeküdtem, mert nagyon ki voltam fáradva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése